Har vi ringt dig?

Har vi ringt dig?

På uppdrag av våra uppdragsgivare kontaktar vi både företag och privatpersoner i marknadsförings- och försäljningssyfte för att informera om produkter, tjänster och förmånliga erbjudanden.

Uppringd och registrerad i NIX registret?

Vi ringer normalt inte hushåll som är registrerade i NIX. Om ni finns registrerade i NIX och ändå blivit uppringd av oss, beror detta oftast på att du är kund eller nyligen har varit kund hos vår uppdragsgivare. För mer information om NIX och vilka regler som gäller, klicka här!

Du svarar men det är tyst i luren?

Det kan tyvärr förekomma tekniska störningar på telenätet eller i vårt system och detta kan resultera i ett ”tyst samtal”, som innebär att samtalet felaktigt har kopplats fram, trots att det inte finns någon tillgänglig hos oss som kan ta samtalet. Vi beklagar om detta har hänt, och skulle därför uppskatta om du hör av dig till oss. Skicka ditt namn och telefonnummer med en kort beskrivning av ditt ärende till info@onelund.se

Vill du inte bli kontaktad av Onelund & Co?

Skicka oss ditt namn och telefonnummer samt låt oss få veta att du inte vill bli kontaktad av oss framöver. Skicka som e-post till info@onelund.se

Vill du ha hjälp? Hör av dig!